Nu är det illa alltså..

Hahaha, inte är vi nå oldies inte, njaaae sliiitet !
Ni kan ju bara gissa vad vi ska göra ikväll.. Jag åh Karro alltså..
BINGOOOOLOTTOOO FOR LIFE !
Jocke är också här :)
Jag hade tänkt vinna en volvo v70, då är det bara vovvsingen åh villan som saknas då mohahah !
Nån solresa kanske jag också hade tänkt vinna mig, florida lät ju inte helt fel. Höhö :)

Pringles, Cola, Vanlig marabouchokla åh marabouchokla med smarties har jag laddat upp med också, fettooo !
Åh sist men inte minst, BLODAPELSIN DRICKA ! Det är så jävla gott, drack alltid de hos farmor när jag var mindre när dom bodde i huset, dom hade alltid det hemma, nu har dom bara andra drickor alltid hemma åh en sodastreammojäng :)

Ne, sociala med bingolottofolket nu då !

Till veckan inhandlar vi stickor åh garn, maybe en gungstol !

Som min farmor brukar säga, TJO !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0