Jobba sig liiite :)

Gick super på jobbet, dock brände jag mig ett 25 antal ggr på allt som var varmt åh sprang in i saker med armbågar åh huvudet, haha. Nu är jag helt sluuuuut ! Jobbat 7timmar åh suttit max 15 min av det :S Mina ben mår inte bra, måste verkligen boka en tid till läkaren nu..

Inväntar att mamma ska komma med Oliver, hon hämtade han på dagis idag så han slapp vara så länge. Det hade tydligen gått jätte bra, skönt att höra :)

Imorn är det jobb igen 11-18, Oliver ska på dagis åh mamma hämtar honom även imorn.

Om jag orkar så slänger jag upp ett inlägg senare, nu ska jag duscha så inte Jocke äter upp mig när han kommer, luktar vandrande hamburgare :P Muuuummmmmsss, NOT !

Hejråååååå ! :)

Jocke, I love love love youuuu !

Kommentarer
Postat av: Amanda

Uscha, vet hur de känns o lukta hamburgare.. o korv! från grillen på jobbet. Inte mys alls ;s

2009-01-26 @ 21:24:16
URL: http://idaamandasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0