Intresseklubben antecknar !

Fortfarande sjuk !
Älsk kom hit igår, vi såg film åh jag låg som död på soffan.
Hur hög feber som helst. Natten har varit hemsk, tro mig, hojja !

Mamma hämtade O på morgonen, tack. Men Maggan åh Peter ville ha honom helt plötsligt så dom hämtade han från mamma en stund. Vet inte om dom har återlämnat honom ännu men jag skulle nog tro att mamma hör av sig då.

Så, vad har jag åh hjärtat gjort idag då ? Svar: SOVIT framför tvn.

Jocke har just farit, jag sitter här bara en snabbis åh kollar febern.
Nu pep den, 39.6 ! Hääärligt ! BLÄÄ ! Det hjälper ju fan inte att vila, jag har haft hög jävla feber sen lördagkväll, nu får det va nog !

Ajja, ska roa mig med mitt nya intresse, VILA !


Kommentarer
Postat av: Catti

MEN FYY! Med så hög feber är man ju nästan döende. :S Usch usch.. Krya på dig!



Almanackan kommer från personligalmanacka.se :)

2009-01-06 @ 17:17:43
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Raiijsan

hejsan! hade tänkt snippa förbi nu när jag ändå är på tuna men ser nu att du inte blivit frisk ännu.. så då får jag spela warcraft istället för min älsk är i garaget:) KRYA PÅ DIG!

2009-01-06 @ 17:19:32
URL: http://nogg.se/Raiijsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0