Goodmorning !

Idag har vi vaknat just efter 8, jag hade gärna sovit en timme till för har sånn himla huvudvärk men det är bra att vi vaknar tidigt med tanke på att vi måste börja kliva upp senast 8 nu varje morgon denna vecka iaf för att gå till dagis..

Det verkar inte vara spec kallt ute idag så vi ska gå ut åh leka senare, hade velat fara en sväng på Leos men får se om någon följer.. Ska även hälsa på Dessan & Vincent åh så blir det att vara med lovely sen också :)

Igår var vi på hertsön hela dagen, hos farmor & farfar. Sen kom pappa så fick jag övningsköra till Karro åh ta en kopp kaffe åh sen fick jag köra hela vägen hem till Tuna, gick super :) Älsk hade redan hunnit sig hit, Oliver var hur vild som helst åh somnade inte förrän just före 22. Vi började se nån hajfilm som var på tvn, jag tycker inte om hajfilmer, blää men sen när var det jag som ville se klart den men inte fick haha..

Ne, nu ska vi busa, heeejdåå ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0