Bomfaderallan hej !

Jahapp, nu har man varit på dagis en stund med O.
Han är kvar där, mammas lilla snutteplutt.. Han ska få leka lite åh äta lunch sen ska jag hämta honom :)

Annars händer inte så mkt, tofflar på som vanligt på kvällarna med karln [LOVE] !
Imorn far O till sin pappa åh blir borta hela helgen, undra vad man då ska hitta på ?
Höhö, nöta Jocke om jag får bestämma ;P
På söndag blir det bingolotto igen, åh den gången ska jag fan i mig vinna ! Mohaha !
Sen på måndag börjar man jobba, 11-18 i stan, wiie, eeh jaa njae jooå vi ser juue.

Nu ska jag slänga mig i soffan åh vila lite innan det är dax att hämta Oliver :)
Just fan, måste hänga tvätten också.. Blööö !

Sry för den dåliga uppdateringen på sistone men jag har verkligen inte haft tid eller ork. Lovar att bättra mig, hoho, byee !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0