äntligen ledig..

Kom hem från jobbet för en liten stund sen. Oliver har också kommit hem nu fast han har fått hoppa i säng för han är dundermegatrött !

Idag har jag varit på hur bra humör på jobbet som helst, men nu är jag mest bara allmänt less ! Ska ta mig ett varmt bad åh sen krypa ner under täcket i soffan åh se Rederiet åh äta karrameller som min mor kommer med snart :D

Imorn är planen GVE åh hämta en ny vagn till O, får se hur det blir med de.. Hoppas iaf :) höhö !

Nå jag skriver säkert mer om mitt tråkiga liv sen, baj !

Kommentarer
Postat av: anne

jaha så du ska dit o köpa den va kul hoppas du blir nöjd med vagen....

2009-01-30 @ 22:58:19
URL: http://annew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0