Äääntligen fredag !

Som jag längtat till denna dag..
Ska bli skönt att vara "barnledig" i helgen, Oliver ska ju till sin pappa idag efter dagis.
Nu tänker många av er som läser.. "Varför har hon skaffat barn?" osv i den stilen.
Men så här är det, jag är ensamstående med Oliver, han är endast hos sin pappa varannan helg. Oliver har varit jätte jobbig i veckan, mer krävande än vanligt, det gör mig absolut inte något, meen det tar på krafterna, därför ser jag fram emot att få vila upp mig i helgen för att kunna vara en ännu bättre åh utvilad mamma på söndag när han kommer hem :)
Det är inte så att jag vill vara ifrån mitt barn utan tvärtom, jag vill vara med han 24/7 ! Men en utvilad mamma är en glad åh rolig mamma ! ENSAMSTÅENDE MAMMOR VET VAD JAG MENAR..

Sen börjar jag ju jobba på måndag åh kommer jobba mån-fre(11-18) med ett undantag på torsdag då jag kommer börja 9.30 åh sluta vid 16 tror ja. Det kommer ta på krafterna kan jag lova..

Ne, nu ska jag göra O klar för dagis osv. Han ska vara där själv idag så ska jag & Daniel hämta han sen.

När O farit till D ska jag fara åh sola osv. Sen vara med ääääälsssskkk :D

Kommentarer
Postat av: Ärtan i Nyborg

Kära Therese, inte sjuttsiken ska du ursäkta dej för att din son är med sin älskade pappa varannan helg!!! Att du dessutom tar tillvara på den tiden är väl inte annat än klokt och vist!! Ett barn är en gåva, både för sin mamma och pappa, barnet om någon har rätten att umgås med båda sina föräldrar!!! Njut båda två!!!!

2009-01-23 @ 21:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0