When I grow up..

.. vill jag pensioneras ! Right, Moa ? :P

Jahapps, blev att somna till ett avsnitt Rederiet i natt.
Ställde väckarklockan på 9.30 men vaknade redan 8.30 av mig själv åh kunde inte somna om.
Fast jag är rätt pigg så  :) Iaf sett klart avsnittet åh chillat runt lite på nätet.

Huh, tror verkligen jag håller på att bli sjuk. Huvudvärk nå jävulskt åh börjat bli snorig. Får bara hoppas man håller veckan ut eftersom jag jobbar.. Sen är jag ledig några dagar, då åker vi mest troligen till Jockes stuga, myyys med mina 2 favoriter :)

Nu ska jag kila åh trycka i min nå pillz mot huvudvärken åh göra mig klar för worket ! 
En morgonrök skulle också sitta väldigt fint !

Hejhejhejhejhejdåå ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0