Onsdag yttligare en gång..

Oliver har varit vaken sen just efter 7, behöver jag säga att det är lika stökigt som vanligt igen.. Förutom att dammet är borta. Men han är såå söööt när han stökar åt sin mamma :)

Idag ska han få gå på dagis för han har inte haft nå feber sen igår morse. Blir det något får mami hämta han. Själv ska man iväg åh jobba, 11-18,  skojskoj ! :) Jag har faktiskt massa kul på jobbet, spec när TP drar sina joke. Hahaha !

Imorn är då O ledig från dagis, ska till ögonläkaren i sunderbyn på morgonen åh sen börjar jag inte jobba förrän på eftermiddan så de var ju bra :) Dock slutar man 20.30 imorn menmen.. Sen är det bara jobb fredag åh sen leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedig ! Wooohooooooo ! Som jag längtar... Puuh..

Ne, nu är klockan när som helst 9, då släpper lulebo lägenheterna på nätet, håller en tumme för att det ska finnas något för moi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0