Hejhallåhejhej !

Hallåååå ! :)
Jojo, nu är vi vakna..
Kvartersvärden från lulebo har vart förbi kl 9 åh kollat om det var mögel, svar nej men nå de var ändå något dom skulle åtgärda, tror ja ? Nåjaa..
Nu ska vi klä oss åh gå till dagis, Oliver ska få vara där några timmar idag trots att jag är ledig för annars blir han borta därifrån 5 dagar på rad åh de är inge bra när han bara gått en vecka själv..
Jag åh Pappa ska skicka iväg Quinnyn till sthlm, det går ju inte att ha 4 vagnar. :S
Vad ska jag med 2st 3hjulingar till ? Haha plus emmaljunga scootern åh resevagnen.. Det går ju icke, tar en massa plats bara.

Nu ska jag göra O klar för dagis. Bajj !

Jocke, Love love love :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0