Up and Down !

Dax att gå till dagis, jag tycker inte om att lämna O på dagis, större delen av personalen är otrevlig åh dom har noll jävla koll på barnen.. I fredags ramlade O ner från studsmattan på stora barnens avdelning, när jag frågar vad som hänt får jag höra " de är sånt som händer".. MEN, det är sånt som inte får hända !! Kan dom inte hålla koll på barnen ska dom fan i mig inte ha avdelningarna ihop åh speciellt inte jobba på dagis, jag blir så jävla less.. Detta är bara en sak av många som redan hänt åh han har inte ens gått där en månad..

Well, bäst att skynda ! För till jobbet vill jag, det är kul, jag trivs med mina pass i stan.. Dock är schemat cp.. Men förhoppningsvis har nya schemat kommit åh jag håller tummen för att det är bättre planerat annars kommer min chef få en bitter Theresé som klagar..

HEJDÅ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0