Tråkigaste bloggen..

Lalaaa.. Sitter åh väntar på att pappa ska komma så ska vi fara med vagnen. :S Kommer som sakna den ändåå, även fast den inte är min favorit.. Jag har så himla svårt att skiljas från saker, separationsångest får jag.. Hojja.. När jag rensar bort grejjer är det "kan va bra att ha i framtiden" typ.. Så mitt förråd är typ överfullt.. iiih !

Ne, om man skulle ta åh dra en borste genom håret så man blir mindre troll ;P

Förresten är jag grymt trött på min blogg, den är tråkig helt enkelt. Någon som vill piffa upp den ? Hojta isåfall ! Annars lägger jag nog ner för det är inte kul att skriva i den.. :S

Byee !

Kommentarer
Postat av: Amanda

typiiskt :S haha annars hade vi ju kunnat dra ett fylle-race :P hohoho. ne men jag jobbar också :/ men cash ha man inte råd o säga nej till :)

2009-02-03 @ 13:17:02
URL: http://idaaamndasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0