Sweet Sundaayy !

Det blev Gve igår åh köpa ny vagn, wiie :)
En blå Herqules 3hjuling !
Gick bara prima, stannade på vippabacken åh käka, åh där jobbade ju såklart Lotta som man inte sett på länge, det var skoj. Jobbigt att sitta 6-7 timmar i en bil bara :S

Sen låg jag åh älsk i soffan åh såg den gröna milen efter att O somnat.

Idag vaknade Theresé kl 8 av sig själv, då vaknade O också när jag klev upp. Pigg som en gris, haha. Så nu är man i städartagen, det behövs ! Fast tycker inte jag gör annat än städar :S Nåja..

Jocke sover ännu så ska vänta lite med dammsugaren, iaf till efter 9 :P

Senare ska vi ut åh promma i det härliga värdret, får bara hoppas att det blir liiite varmare, men solen är ju inte ens helt upp än :P

Nu ska jag släppa lös rymdgrisarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0