Sunderbyyn !

Vaknade 7 imorse av att O var piggis. Klockan var ställd på 07.30 så de var inte så stor skillnad. Gjorde oss klara sen kom farmor & farfar åh hämtade oss. For till ögonläkaren i sunderbyn med Oliver, allt gick bra. Dom kollade ögonen åh så fick han droppar så fick vi vänta 45min på att dom skulle verka så då gick vi åh fikade medans. Tillbaka till doktorn, titta lite mera åh sen fick vi åka hem. Ska tillbaka med han om ett år ungefär så de var ju bra :)

For på djurmagasinet, biltema åh dollar innan dom släppte av oss här hos mami. Ska fara iväg åh jobba 16.30-19.30 idag men tänkte fara till stan lite tidigare åh se om jag hittar nån vinterjacka åt Oliver åh lite sånt.

Annars har O gått åh blivit dunderförkyld, wiie, noot ! Febrig åh hela köret.. Lagomt tills jag nu blir ledig åh kan hitta på saker någon dag med honom, suck.. Börjar bli måttligt less på dessa sjukdomar nuuue !

Well well, ska ringa min karl nu åh se vad han har för sig :)

Jocke ♥ ;)

Kommentarer
Postat av: moster

Ja det är baksidan av att börja på dagis....alla basilusker fullkomligt älskar barnen :O) Men det blir bättre och han bygger upp ett imunförsvar under tiden :) ha det gott! Krama lillbus

2009-02-12 @ 13:01:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0