Så vare !

1. Jag ska inte jobba imorn, jag sa att jag inte ville helt enkelt. Tror inte minerna blev så glada men det är smällar dom får ta i såfall..

2. Jocke kom hit, vi for på storheden åh handla massa godsaker, muuums. Rengjort åt rymdgrisarna har hunnits. Sen såg vi en film, 6drive, den var skoj hahaha.

3. Nu sitter jag här själv i min ensamhet. Älsk har farit home åh Oliver sover. Tror jag måst dra nå avsnitt Rederiet innan jag somnar :)

4. Det finns hur mkt gott som helst kvar, jag har en känsla av att karln göder mig i smyg, jag mena, när allt gott bara står där åh ber åh bönar att få bli uppätet av mig kan man ju inte säga nej, eller hur ? Tur att man har bra förbränning, höhö :)

5. Imorn ska jag till stallet, pyssla åh mysa med Kovosöööt, stackarn är halt så han behöver extra mkt myys har jag bestämt :) Undra om man kan lura med "hejjagheterjockeåhärLIVRÄDDförhästar"  (om du läser de här älsk så vet du att du är lika söt ändå, hoho) till stallet.. haha.. Ne, stallet är min fristad, egentid for moi ! Åh coolaste, jag ska höra om daddy ids vara med O medans, det är frääänt !

6. Hms, godnatt åh sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0