Puss !

Har varit åh lämnat lillbuset på dagis en stund. Han behövde få leka av sig med kompisarna en stund.
Han var hur glad som helst när vi kom dit, vinkade åh sprang iväg åh lekte på en gång. Inte en tår ! Annars är det alltid lite tårar när jag lämnar honom.. Därför känns det också skönt att få hämta honom kl 14 idag :)

Sitter åh dunkar some music åh väntar på min karl som faktiskt klev in genom dörren prick nu !

Just ja, var förbi på lulebo åh beställde färg till lilla toaletten, fast jag har inte bestämt färg ännu för det gör man i butiken så ska fara åh luncha med älskling nu, sen ska vi åh hämta färgen åh sen förbi stallet också åh fixa plutt :)

Have a nice day.

Min Jocke är het ;) ♥


Oliver äter blåbärspaj ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0