På väg att bli sjuk ?

Då dräper jag någon säger jag då bara för jag har inte tid att vara sjuk, igen.. Nån gång måste det få ett sluuut !

Igår var vi på hertsön hos farmor & farfar mest hela dagen. Sen körde pappa mig till stallet så jag fick pyssla om Kovo :) Medans jag var i stallet så hade pappa Oliver, dom for hem hit. Jocke hämtade mig i stallet åh så for vi hem, jag tog en lååång dsuch för höll på att frysa ihjäl men de hjälpte inte :S Huvudvärk till tusen hade jag åh smått ont i halsen :S Så vi låg åh mös i soffan till efterlyst osv, sen for älsk hem för jag stupade.

Natten har varit hemsk ! Katten har jamat hela jävla natten för att hon är "brunstig", fuck that ! Oliver har ätit 4ggr, suuckk.. Sen han börjat på dagis äter han hur mkt som helst på nätterna trots att han äter mkt innan han ska sova osv.

Ne, nu ska vi göra oss klara.. Jobbar 11-18 idag åh imorn så lär nog inte hinna blogga så mkt bara så ni veet. Bye !

Joakim

Kommentarer
Postat av: Lina

Men vad äter han till kvällsmål innan han ska sova då? 4 ggr är gode mycket. :)

2009-02-05 @ 14:00:53
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0