Nu får det fan va noog !

Jag har kommit tillbaka till jobbet åh hunnit jobba en vecka mån-fre, efter att ha varit ledig 1½år. Sen ledig lördag åh söndag. Jobbade kväll måndag åh sen ledig idag åh imorn för att sen jobba 9dagar på rad ! Schemalagd 9dagar är jag ! Nu ringer dom åh ska ha mig att jobba imorn, vilket då betyder 10dagar i rad för mig, va fan tänker dom med ? Vill dom att jag ska knalla in i väggen det första jag gör när jag kommer tillbaka ?? Tillråga på allt jobbar jag 11-18 både torsdag åh fredag åh på fredag hämtar Daniel barnet på dagis så imorn är sista dagen jag kommer hinna mysa åh umgås med min son på länge. Annars är det bara frukost, klä på sig, iväg till dagis åh har jag tur är han vaken när jag kommer hem från jobbet så jag hinner kramas en timme med han innan han somnar men eftersom jag fått jobba över en del förra veckan så sov han många av kvällarna. Suuuck, jag orkar inteeee ! Är hur jävla slut som de är ändåå !

Fan också !

Kommentarer
Postat av: moster

Detta är varför jag valt att jobba natt :O) Vill aldrig vara i den sitsen igen, jag vill ha mera tid hemma och bättre än så här får jag det ladrig. Du kanske skulle fundera på att byta jobb?? :O)

2009-02-03 @ 18:41:29
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se
Postat av: A

10 dar e ju "tyvärr" de man får jobba i sträck, men blire 1 dag mer ha du rätt o säga till.. vet sj när man fått jobba 10 dar sena kvällar i rad, inte så kul :/ fast förmodligen vet du säkert redan allt de ja skrev ;):)

2009-02-04 @ 00:27:46
URL: http://idaamandasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0