När ska det sluta snöa ?!

Behöver jag säga att jag höll på att avlida av min huvudvärk som uppstod igår kväll när jag tyckte att jag skulle sova ? Fy fasiken va hemskt det var ! Det är lite bättre idag men inte bra. Skulle ha jobbat 11-18 idag men jobbar bara 11-15 för ska till vdc 15.45 så.. Egentligen har jag ingen ork alls i kroppen för att fara åh jobba men eftersom det bara är 4 timmar så är det bara kämpa på.

Åh snöar ute gör det fortfarande, har gjort de sen i torsdags (?) om jag inte minns fel.. Börjar bli smått less på det nu, man tar sig knappt fram åh barnvagnen är inte att tänka på, det blir pulkan vars man än ska.

Nu ska jag då göra oss klarar sen gå till dagis med pysen innan jag far till worket !

Later !

Han har sitt humör när han inte får som han vill ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men vad säger dom på bvc då? Att det bara är att ge honom det han orkar eller? Hur äter han lunch och middag då? frukost?

2009-02-09 @ 12:16:52
URL: http://dittlivdinaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0