Mysiii !

Jahaja. Mest tärd åh ofrisk Theresé.

Sjuk, sjuk, sjuk är man..
Igår vart det mys med älsk. Vi lagade god middag, såg melodifestivalen åh bubblade i jacuzzin med massa skum åh ljus :) Sen somnade Theresé tidigt, skööönt !

Idag vaknade jag just före 7, huh att man inte kan sova längre när man har sovmorgon. Fortfarande sjuk som ett djur ! Så satte mig vid datorn på morgonen åh fixade lite med bloggen..

Nu är jag hemma, har städat ihop lite. Oliver kommer vid 16, saaaaaknar min lilla prins !
Jocke har farit hem en sväng osv sen kommer han också hit.

Nu ska jag lägga mig åh vila så man kanske blir frisk nån gång.. Suck.. Snorar som en gräsklippare ! Feber som en vattenkokare ! Bleeeeeeeee !

Bingolotto ikväll då, 2 lotter var kör vi på idag ! Håll en tumme ! Hejdååå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0