Menthol, Blåmärken & Hårinpackning !

Jag vet att jag borde sluta röka, jag ska !!, men jag ska inte just nu. Därimot har jag dragit ner som fasiken på rökningen på sistone, det är bra tycker jag. I allafall så slog det mig att rökning är väldigt ofräscht, så jag köpte menthol cigg denna gång för att det skulle vara lite mindre ofräscht. Man luktar inte lika illa av mentholcigg åh det är godare. Rökt det mkt förut men övergick till min gula blend igen men nu är jag tillbaka åh luktar menthol-ofräsch istället.

Sen insåg jag idag att jag har fler blåmärken än jag trodde. Inte så konstigt att min bm påpekade de när jag var på rutinkontroll för the spiral. Räknade ihop dom till 9st, alla utom ett sitter vid knäna, det ensamma sitter på utsidan av låret. Åh det är inte små heller, dom är stor åh jätte blå/lila :S Värst av allt, jag har ingen som helst aning om hur dom hamnat där dom är ! Haha, wooops !

Åh till sist, jag är inte en sånn där tjej som smörjer in ansiktet med lera, har en stor fet pump med hudkräm brevid sängen eller springer runt med nagelfil i väskan ! Men nu tänkte jag för ett tag sen när jag knalla förbi en hylla med hårinpackning att jag skulle pröva för mitt hår är icket i bra form, belive me ! Sen blir det ju inte bättre av att man måste ha det uppsatt på något sätt på jobbet hela dagarna också, tvärtom, det går av ännu mer åh blir mer slitet.. Men iaf, det var typ nå sånt där B-märke åh den var svin billig men jag tänkte att det skadar ju inte att testa lite. I bästa fall luktade det jävligt gott ! Gissa om jag är förvånad nu då, det funkade faktiskt.. Har använt det några gånger nu, ungefär var 3dje dag åh mitt hår har blivit hälften så slitet, minst ! Tack för den, det behövdes !

Så avslutar jag med att tala om att jag måste fylla på mitt glas med is åh cola innan jag slår på ett avsnitt av Rederiet.
Åh imorn blir man hemma med sjuk Oliver.. Feber, förkylning osv osv.. Weey va kul ! Njae, men mys om inte annat :)

Goodbyye !

Kommentarer
Postat av: widde

Blåmärkena kan nog kanske kopplas samman med din favorit sysselsättning!!! Hästar och stallet!! Vad tror du, kan det stämma..?

2009-02-13 @ 23:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0