Melodifestivalen, byt ut Petra tack !

Igår efter jobbet var jag bara hem en snabbis åh duscha osv, sen for jag till älsk. Vi gottade oss i massa godis till melodifestivalen, sen somnade jag väldigt fort till Grudge 3. Ooops ! Men vadå, tröttaste tjejen !

Måste ju bara få yttra mig om melodifestivalen också.. Pogramledaren Petra var kasss som faaan, hon förstörde hela pogrammet. Åh vars fan kom den där Caroline Af Ugglas ifrån ? Har dom hittat henne på psyket ? Kläderna påminde ju bara om sjukhus åh dom mintgröna stövlarna, hahahahahahaha säger jag bara !"Snälla snälla" VARS ÄR MELODIFESTIVALEN PÅ VÄGEN ?! Ja mena, Marie var ju iiiiinte en sämre kopia av Perelli, hallååå ! Som att man kommer nån stans på att vara som nån annan, klä sig typ som nån annan osv ? SVAR NEJ ! Åh Alcazar´s melodi i låten påminde som faaaan om en annan låt som redan finns juuue ! BLÄÄ ! Vill att det ska vara som förr i tiden.. Typ som när "we are all the winners"  vann ! :P 

Kom hem för ett tag sen, vi vaknade tidigt så jag for hem så jag hinner städa osv innan det är dax att åka till jobbet. Jobbar 12-16 idag på storheden. SEEEN KOMMER MIN OLIVER HEEEEEEEEEEEEEEEEM !

Saknar min älskade bebis hur mkt som helst ! Det kliiiiiar i fingrarna för att jag saknar honom så jag inte kan sitta still. Det kanske förklarar varför jag far hem kl 9 på morgonen för att STÄDA !? Galeeeet värre ! En söndag morgon dessutom ! Nåjaa.. Har inte sett min lillprins sen i fredags på morgonen när jag lämnade honom på dagis.. Huh..

Jobbar mån-fre kommande vecka. Men på torsdag ska O vara ledig från dagis för då jobbar jag kväll. Ska till sunderbyn till ögonläkaren med O på dagen.

Ne, städa städa städa städa YOU GO GIRL !

JOCKE ÄR HEEET ! ;P

Kommentarer
Postat av: moster

Caroline Af Ugglas är ju en störtskön person :O)

2009-02-09 @ 06:42:36
URL: http://trolltagen.bloggagratsis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0