Less som gatan !

Jaha, då var man hemma åh nybadad men nog fan stinker man fortfarande hamburgare, blää !
Sitter åh längtar efter mitt barn som tydligen inte kommer förrän senare. Less Theresé ! Enda kvällen på hela veckan som jag hinner vara med han får jag inte vara med han, sug jävla kuk ! Har fan inte sett han sen i fredags på morgonen, aldrig varit borta från han så här länge.. Håller på att bli crazy, vill bara ha han hem NU !

1 pucko, 2 pucko, 3 pucko, 4 pucko, 5 pucko..
Behöver jag fortsätta ? Dra långt åt H-vete, gärna igår !

Älsk kommer också hit sen, vi ska spela bingolotto som vanligt åh idag ska jag fan i mig vinna, kan ni fatta de på gaaaah !

Ne, ett avsnitt rederiet medans man väntar..

Hon är inte glad idag, hejdå !
PS LÅT MIG VA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0