Hormonhitler slår till igen..

Jag har verkligen ingen koll på hormonerna när jag har mens, okej inte annars heller men det är som värst under denna period.. Vissa stunder är jag hur taggad som helst, vill bara göra allt som går, medans jag andra stunder bara vill sätta mig ner åh lipa som ett litet barn ! Jag kan vara glad nu åh om 10 sek kan det slå om så jag blir skogstokig..

Jag har så mkt i mitt liv.. Världens finaste son, en toppen familj, en underbar pojkvän, lägenhet, fast jobb osv. MEN ändå känner jag mig inte "fulländad".. Det är som att något saknas, men jag vet inte vad. Jag borde vara världens lyckligaste, vad är det för fel på mig !?

Jag orkar inte vara deprimerad längre !
Satans jävla skit !
Det borde vara olagligt att må som jag gör !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0