Hojja vikken natt !

Huh, igår kväll efter att jag tagit mig ett varmt bad medans älsk såg nån flygdokumentär så börja jag må sviin dåligt. Vi gick åh la oss men jag fick springa upp till O några ggr då han fick för sig att vara ledsen tillåhfrån fram till 2 i natt. Jag frös nå jävulskt åh sen kallsvettades jag som ett djur.. Så höll det på fram till 5 imorse, då blev det lite bättre.

Kl 7 kunde jag dock inte sova mer så plockade fram datorn, åh 20 över så vaknade liten också.

Ska väcka Jocke på 10min, sen börja göra O klar för dagis. Jag är ledig idag men har ett möte att gå på plus att O behöver leka av sig eftersom han inte varit på dagis sen i torsdags åh jag är ju ledig imorn också så då får han vara hemma med sin mamma åh myysa :)

Tänkte även hinna sola idag då jag börjar bli likblek igen :S
Attans också, måste verkligen börja sola lite oftare så färgen håller i sig som den gjort hela vintern fram tills nu.

Fruuuukoooossst dax !


Älsk på hindersön :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0