Håååjj !

Puh, väckarklockan ringde 06.45, då vare bara uppåhhoppa !

Igår vart det en svängom på stan, sen jobba sig lite från 15.45 till kring 19.30.. Stängningen var int nåå skoj kan jag looova ! Tur att älsk hämtade mig så jag kom hem lite fortare iaf.

Idag börjar ja kring 8.30 typ, slutar 18. Skulle egentligen börja 11 men Tomas tyckte att jag skulle öppna för han är förkyld åh ni vet ju hur det är när killar är förkylda, värre än att föda barn ! Så då öppnar jag dåå :)

Ska kila åh hoppa på min karl lite så han vaknar, sen springa iväg med O till dagis.

Ni kan ju räkna med att jag lär vara död som fisken efter jobbet idag så uppdateringen om mitt intressanta liv kan nog dröja, Hejdåå !

Va liten han var dära !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0