Goodmorning Sunshine !

Oliver är sjuk, så vi är hemma idag.. Står städa åh mysa på schemat ! :)
Oliver är mkt för att vakna vid 7 nu, nån fixidé han fått för sig.. Jag har dock min teori om att det är för att det börjat bli ljust ute så tidigt nu vilket betyder att det snaaart (om ungefär 3 månader haha) börjar bli sommar !

Pratade med ♥ för en liten stund sen, han skulle komma hit på ett tag, wiiie, saknar massor juue ! Så skulle han stann åh köpa kycklingbaugette på vägen ;D

Ne, nu ska jag göra mig till människa åh städa lite.. Tror jag ska orka bädda sängen ordentligt idag med överkast, fan va duktig jag är. Höhö :)

Imorgon är det alla hjärtansdag ;)


Kommentarer
Postat av: moster

Du vet väl att det är ohygieniskt att bädda :O) därför är det nått som inte sker så ofta här, hehe då har man nå att skylla på , nå bra...krama om sjukisen från ungmoster, tjingeling

2009-02-13 @ 08:28:27
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0