Godmorgon !

Fast här har vi varit vaken längre nu, 50 min närmare bestämt.
Han Oliver var så trött igår åh stupade redan kl 18, därav denna tidiga morgon.
Nåja, inte så farligt faktiskt :)

Jobbar bara 16.30-19.30 idag, skönt ! Fast är inte så himla kul att stänga i stan, well, jag gör det ju inte så ofta som tur är. Hade jag haft lika många stängningar som Moa hade jag sagt upp mig för läääänge sen. Guldstjärna till henne som ids !

Åh gissa om det är varmt ute idag då, nejnej, nu är det -12 ute, kuuul bara för att jag har dagen på mig att göra något ! Sååå typiskt ! Har dock inte kollat ut genom fönstret, vet inte om jag törs. GE MIG SOL, GE MIG SOL !! PLIIIIIIIS !

Ne vet ni vad, nu ska jag gå åh göra nå goda mackor åh koka kaffe.
Sen klä på oss åh ta en prommis till min mor.

Hejdå !


Oliver för några månader sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0