Fia, vet du nån annan lungsjukdom än lungcancer åh hosta ?

Haha, nå jag kan ju inte påstå att jag är mest smart, men kul hare vart iaf :)

Började med att pallra oss till dagis just före 8 imorse, sen for jag till jobbet.
Var där just efter 8, åh just före 11 kom Moa :)
Vi hade dunder mkt att göra idag, hur mkt folk som helst, det tog aldrig sluuut !
Skulle ha jobbat till 18, stämplade ut där vid 18.30 men fortsatte fixa lite så Jocke hämtade mig inte förrän just efter 19. Hem åh duscha, så tyckte älsk att vi skulle åka till Boden åh kolla läget, Sofia (kovo´s matte) ville också förlja så de fick hon. Boden var boooring så vi for till det där sanitoriet eller vad det nu heter i Sandträsket åh kolla en sväng. Där vars dom hade lungsjukdom på 60-70 talet (?). Läääskig skogsväg, men kul att skrämma upp både sig själv åh dom haha.
Sen tillbaka till Lulejåw (haha), käkade på McD åh körde hem Fia till Alvik (nej, hon bor i Långnäs det är stor skillnad, lägg på minnet).

Nu har Jocke just släppt av mig, ska kila i säng för jag är dundermegatrött nuue !

Jobbar imorn, 11-17.15 på storheden. Jobbar på söndag också men bara 12-16. Jobbar måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag också för er som tycker min vardag är intressant.

Saknar min Oliver hur mkt som heeeeeeelst just nu. Har inte sett han sen imorse då jag lämnade han på dagis :S Daniel hämtade han där för de är hans helg så får inte tillbaka min bebis förrän på söndag kväll.. Huuh ! Tur att jag jobbar så jag har annat att tänka på annars hade jag gått under. Det var tårar på väg från dagis imorse åh när mamma ringde på eftermiddan åh sa att D hade hämtat han. Jag vet ju att han har de bra, inte för de, men jag saaaaknar mitt barn !

GODNATT VARE, smaaart tjej dära ! Hejdå !

Kommentarer
Postat av: sandran

TBC??:) haha

2009-02-07 @ 13:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0