Då sätter de igång igen.

Jaha, då var det torsdag vilket betyder att det är dax för jobb igen för min del. Jobbar 11-18 idag, hoppas för allt i världen att det är lugnt idag.

Sen jobbar jag 9 dar framåt så går av nästa fredag kl 18 på kvällen.. Känns ju, jävligt jobbigt om inte annat.

Igår hanns det med käka lunch med älsk, sen var vi förbi stallet också. Jag skrittade ponnyn i ridhuset åh så fixa vi allt. Jocke klappade, stolt är jag över han, hoho :) For till herts åh hämta nå grejjs, sen hämtade vi O på dagis åh for åh hämta målarfärgen till toan.
Hjärta heter färgen jag valde, så ni kan ju gissa ut att det blev rött.

Lagade middag, badade åh myste på här hemma hela kvällen bara :)

Huh, imorn är det D som hämtar O på dagis, så när jag lämnar honom på morgonen så ser jag han inte förrän efter 17 på söndag kväll. Kommer sakna ihjäl mig ! ! Var hur jobbigt som helst förra gången, hade aldrig varit borta från han så länge.. Nåja, har man nått val när man måste jobba som en jävla gris tack vare chefens fina schemaplanering (ironiiiii) !

Ne, ska gå åh göra O klar åh äta frulle.. Hoppa på älsk osv hahaha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0