Cheese !

Kan inte snurra annat än det i skallen på mig idag.
Efter att vi på jobbet haft erbjudande på 90 åh 2x90 cheese från måndag till onsdag kan jag inte säga mer än cheeeeeeese ! Dessutom har det varit löning idag åh alla har velat ha en av cheesearna. Åh inte nog med de, kan ni gissa vad dagens har varit idag, jo nämnligen cheesemeny ! Behöver jag säga mer ?
Kaaaooooos kaaaaooos, men jag åh Moa har varit duktiga, applåd till oss ! Trots att vi haft mer än vanligt redo för dagen åh trots att det tog slut så har vi ändå grejjat det. Teamwork you know !
Men hojja säger jag bara, inte en enda lugn stund, kasta i sig nå att äta, full rulle hela dagen, suuuuck ! Jag hatar verkligen när det är löning ! Typ fuck off and die naked !
Hade grymt dåligt samvete när jag kl 16 stämplade ut för att bege mig till dagis åh hämta Oliver. Kände mig som en dålig kompis när jag lämnade Moa med massa folk :S Sry tjejen, but jag va tvungen :S Hoppas backupen kom fort efter jag farit. (tro nu inte att jag övergivit min kära kollega, jag slutade 16 enligt schema åh kunde inte jobba över idag, barnet går i första hand så chilla med dampet uti komments tack)

Nu värker min kropp, från topp till tåå !!
Har suttit 5 min från de att jag klev av bussen imorse typ 08.20 till jag slutade 16.00.

Imorn börjar jag inte förrän 16.30, har bara stängningen i stan. Ska på möte kl 15 dock, så man skulle väl kunna säga att min dag börjar då. Annars hoppas jag på bra väder så man kan vara ute åh leka med lilleman, åka pulka åh sånt där skoj, innan jag börjar jobba osv :)

Nu ska jag typ sooooova, ne men tänkte lägga mig åh se lite Rederiet tills jag somnar åh äta dom där nya ballerina Chocko kakorna, dom är ju bara fööööör goda !

Jocke ♥♥


Kommentarer
Postat av: M

Som jag sa i mitt sms, inte ska du ha dåligt samvete, Oliver ska alltid komma först, INTE jobbet! :)

Och jag klarade ju av ruschen själv ändå, även fast hela kroppen bara vill lägga sig ner och dö nu..

Nej är det någon som ska ha dåligt samvete är det dom som sagt att de inte kunde hoppa in och jobba idag..

2009-02-25 @ 21:09:02
URL: http://vpt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0