Amigoo ! ;P

Puuh, just hemkommen..
Oliver var dundertrött så han stupade på en gång vi kom hem.
Slutade jobba 15, for till vdc åh sen till mamma..

Nu sitter man här med en hejdundrans mensvärk åh huvudvärk så det känns som att hjärtat har klättrat upp i hjärnan.. Don´t know what to doo !

Undra vad man ska hitta på nu då ?
Får inte träffa karln nå idag, hehe vi är med varann varje dag så en dag utan honom ska jag nog överleva :S

Kanske man sku dra nått avsnitt Rederiet till en marabou amigo (superjävlagott) innan man kilar i säng ? Lät som en perrans idé ! Men först ska jag hämta mina små mysråttor så man får lite sällskap ;)

Suck åh bläää känns det bara som idag.. Vet inte vad det är med mig, typ gråtfärdig hela tiden, blöblö ! Jävla hormoner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0