Våren är härlig !

Denna dag har ju inte känts liiite lång !
Men jag drar en snabbis..

Började med att jag klädde på barnet åh tänkte gå till mamma, men när vi kommit oss ut på gården ringer farmor, farfar åh faster åh vill komma åh hälsa på. Så då knata jag förbi Dessan bara åh hämta klosaxen åh sen hem igen. Dom kom, vi fikade massa bulla åh drack kaffe. Sen när dom for så gick jag iväg till mamma, uuuunderbart väder ute idag !!

Hängde hos mami många timmar, satt ute i solen länge åh drack kaffe. Gick på kiosken, köpte nån slags skraplott, vann så tog en ny lott, vann på den också så tog en till, 3e gången gillt tänkte jag men inte de, suck hahahaha.. Käkade pizza till middag hos mami åh sen for vi åh lät hundarna springa av sig åh så släppte dom av mig åh Oliver hemma =)

Hojj vilken kväll säger jag bara.. Nåja..

Skulle sova nå nyss men kunde inte ( skyller på kaffet ) så var tvungen att dra ett inlägg.

G-NIGHT !

Psst, jag längtar tills imorn, återförening med mammorna mina hos Linda ! =) Ska bli så kul, saknar dom helt massa mkt ! Sen blir det utgång =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0