Valborg !

Oliver har sovit hela natten, jag därimot har vaknat 2 ggr åh varit svinpigg ! Så har varit upp åh rökt 2ggr i natt, det är som mysko, men jag blir superdundertrött igen om jag röker en cigg, haha..

Dagen kommer bestå av mys åh bus med Oliver innan han far till sin pappa. Sen ska jag även hinna övningsköra idag med min pappa =)

Ikväll ska man jobba sig lite på Grace. Men det är lika att jobba för min del eftersom jag jobbar på kg imorn med start 11, plus att jag ska göra dom där jävla prisändrningarna åh månadsinventeringen, suuuuck ! Du ska få för de här TP, =P=P

Kaffe nu, shuuu !


Kommentarer
Postat av: Emelie

Usch och jag börjar halv 8 imorn :S typsikt, trodde de var storhelg så tog passet för de, haha

2009-04-30 @ 08:57:03
URL: http://emeliie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0