Helgen..

Dax att uppdatera kanske ? =)

I fredags var vi först hemma hos Linda på B-näset. Jätte kul hade vi ! Vi var ganska många mamisar ändå. Snackade skit åh härjade på. Sen for vi på Olivers, jag Linda Maja åh Emelie rockade loss på dansgolvet i flera timmar, AJ mina fötter säger jag bara ! Efteråt gick vi på matstället, åt pizza åh svammla på, mkt trevligt =) Sen körde Jocke hem alla, gludstjärna till honom, åh så for vi hem åh sov. Kom väl hem vid 6 på morgonen haha.

Lördagen blev det att kliva upp vid 11. Vi for åh sjutsa Jockes mamma åh åt maxmat, mums med frisco ! Var hemma hos min mor en stund, sen for Jocke hem när jag for med mamma åh dom till storheden osv. Väl hemma hos mamma igen hämtade Jocke oss så for vi till min faster åh åt grillat med släkten, trevligt trevligt åh gott ! Även fruktsallad till efterrätt, mumma ! Resten av kvällen bestod av karameller åh film, men jag somnade nästan direkt, hade värsta ont i kroppen åh var dötrött !

Sen så sålade jag även min Herqules vagn igår, den blåa 3hjulingen.. Åh köpte en Cresent, scooter liknande typ. Så jag har fortfarande 3 vagnar haha.. Emmaljunga Scootern, resevagnen åh så Cresenten. Men nu ska jag väl hålla mig från att sälja ett tag ;) Men det är ju himla kul att byta vang, men tröttnar så fort på den man har.. Haha..



En sånn här är det, med fotsack åh regnskydd =)
Slänger upp bilder på våran sen när jag hunnit ta några =P

Oliver sover fortfarande, han har sovit hela natten ! =D
Fast jag tror han börjar vakna nu, så ska gå åt mysa lite.

Pusstja !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0