Tragisk dag men med trevligt sällskap.

Idag har vi varit till Tanja åh Stefan åh hälsat på. Mkt trevligt =)
Sitter hos mamma nu, väntar på att Karron ska höra av sig, vi tänkte hänga gäng, det är också mkt trevligt.

Dock har väl mina hjärnspöken tagit över, totally. That sucks. Vette fan vad jag ska ta mig till ?!  Orkar inte ha det så här iaf. Jag fattar ingenting, iiiingentiing. Why ?! Jag försöker intala mig själv att oron jag känner är helt i onödan, men ju längre tid det går destomer ångest får jag.. Eller inte ångest kanske, men större klump i magen åh oro.. Varför ska alltid jag utsättas för det här ? Korkade jag, korkade korkade jag. Well, har mig själv att skylla. I just can´t get over it !

Kärleken ingen kan ta ifrån mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0