To mush on one day !

Jag tänker inte berätta om min eftermiddag mer än att jag umgåtts med Jessica. Sen vill jag säga tack till 2 personer på stan som kanske inte läser detta men ni fick en stor klump i min mage att minska ordentligt. "i 2 goda händer blev nu 4".
Måste även tacka Jessica för att hon fanns idag, utan henne hade jag gått under !

Jag ska även tacka en annan tjej, M. För att hon lyssnar på mig när jag behöver prata. Jag har aldrig träffat henne, tror ja, man vet aldrig, kanske har vi setts ? Haha. Det betyder då väldigt mkt för mig. =)

Nu ska jag duscha, slänga på hårförlängningen åh invänta Scharro, min date för kvällen !

Kommentarer
Postat av: Jessica N

Du vet att jag finns alltid där för dig vännen!!!!!! =) PUSS

2009-04-04 @ 10:19:39
URL: http://jesssiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0