Tjing =)

Har just slängt lilleman i säng, får se om han somnar.

Själv är jag trött, på bra humör men trött. Har varit rätt mkt att göra på jobbet idag eftersom vi haft stängt 2 dagar åh varit tvungen att ta igen lite. Men det gick sig de också. Sen finns det ju en person jag sku vela kutta i småbitar ibland menmen en dag ger jag igen för all skit, en vacker dag.. Kul att äntligen få jobba med Moa igen, åh nu längtar jag till fedag då vi ska slå ihop klackarna åh dra en afterwork (typ).. =)

Ikväll händer inte så mkt, ska fixa med mitt nya projekt åh ta mig en varm dusch för jag fryser åh doftar burgare, blää !

Återkommer ;P


Det ska va bilar !

P & K !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0