That´s sweeet ! =)

Inte hade vi det ju lite slött på jobbet idag, åh dessutom var vi 3st till 18. Sen stängde jag åh Jens 19. Stan har varit stendöd, inte en kotte ! Knappt en kund !? Men inte klagar jag inte, skönt som fan när det var första svängen på närmare 3 veckor som man jobbade =P

Jag öppnar imorn, skulle ha jobbat 11-18 men TP sku inte jobba så fick hans pass, gode nöjd tjej. 9.30-16 imorn alltså, det är nice =)

Nåja, när jag kom hem var O fortfarande vaken, pigg som f-n är han fortfarande. Nyss stog han uppe på tvbänken åh dansade till Hannah Montana på disneychannel ! Haha !! Har gett han ett bad för att trötta ut honom, enda som hände av det är väl att hela badrumsgolvet blev en enda stor vattenpöl. Ajja, då slipper man skura det iaf =P

Ne, nu ska jag fortsätta trötta ut buset =)

P & K ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0