storheden

Mellan 10-11 tog jag åh Dessan en prommis till storheden, skönt som attans i det varma vädret =) Vi sprang runt på affärerna där åh tog en fika på Trend så barnen skulle få äta lite. Äntligen har jag hittat ett par skor åt Oliver som är både snygga åh bra på hans fötter, 69 spänn, vilket kap ! Så ska lämna igen dom som inhandlades i fredags för dom är som trånga på hans fetto fötter haha.. Köpte nå andra smågrejjer också.

Vi blev lata när vi skulle hem åh tog bussen, haha, säger bara ojoj för vissa pensionärer alltså, att dom inte kan bete sig, tror dom äger världen för att dom är äldre men icke icke !

Sen har vi varit här ute på gården åh myst i värmen. Oliver åh Vincent har lekt =)

Ikväll blir det bingolotto, tänkte att idaaaag kanske det är min tur att vinna storvinsten, åh man kan ju inte vinna om man inte vågar chansa ! =P HÅLL EN TUMME !

Pusseliiii !


Kommentarer
Postat av: Raiijsan

Jag ska också spela bingolotto:)

2009-04-26 @ 17:45:47
URL: http://www.nogg.se/Raiijsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0