Sömnproblemooos !

Efter att jag lämnat Oliver på dagis imorse blev det att övningsköra med pappa åh syster. Det gick suuuper fast man blir allt snurrig av alla rondeller, haha.
Sen jobbade jag 11-18, sista timmarna gick segt för det fanns inget att göra, jag åh Jens hade vart så duktiga åh fixat allt typ när Nadja kom.
Hemma var det en vild Oliver, men han somnade iaf ganska fort =) Sötnosen min !

Är super trött åh borde verkligen sova för jobbar först 11-18 imorn på korvgubben åh sen 22.30-03.30 på Grace. Ska bli skoj ! Dock mindre skoj på fredag morgon när man kliver upp med barnet vid 7 =S

Blir nog inget Kiruna heller som det ser ut, lite besviken Theresé, såg fram emot att komma bort, hade verkligen behövt det.. Nåja, överlever nog, har ju gjort det hittills såå..

Ne, om man sku försöka sova då.. Gick inte så bra nyss när jag testade men det är värt ett försök till !

G-NIGHT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0