Skärtorsdag =)

Eller säärtorsdag om jag får säga mitt !
Oliver har börjat dagen med att vägra frukost åh vägrat klä på sig. Men nu står han iaf i mitt sovrumsfönster i vanliga kläder åh kollar på bilarna, liiite nöjd kille alltså ! =)

Ska lämna Oliver på dagis vid 9, sen åka in till stan åh sola innan jag börjar jobba.
Efter jobbet blir det hem åh duscha, chilla åh söva Oliver innan man ska tillbaka till stan för att jobba ännu mera. Är ju "ledig" 4 timmar mellan så..
Usch, det lär vara hur mkt fyllisar som helst idag juue, inte så konstigt om man ska jobba på krogen då men syftade på allt i allmänhet, det är ju faktist en röd dag imorn.
Ska iaf bli skönt att vara ledig fre-lör-sön-mån =D

Är det inte idag alla påskkärringar kliver på kvasten åh drar till blåkulla ? =)

Puss åh Goddag !


Kommentarer
Postat av: Lisen

Klär ni inte ut er till kärringar idag?:)

2009-04-09 @ 19:02:03
URL: http://litenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0