Regn =/

Idag har det regnat, men jag har ändå hunnit med mkt.
Rännt med f&f, varit hos dom en stund, hittat värsta snyggingen till bil som jag vill ha (haha), stallet åh sötponnyn, hängt med Karro, kaffe åh spel här hemma med K, J åh P..

Nu har jag slängt i säng Oliver, hoppas han somnar för jag är trött ! Men det verkar som de för tyst är de..

Jag jobbar imorn, 11-ca 18.. Ska bli skööööönt ! Har varit hemma med sjukt barn åh ledig sen efter de så länge nu att jag klättrar på väggarna.. Men jobbar bara imorn, sen är jag ledig ons, tors.. Fast jobbar natten tors-fre, åh sen blir det seven days på raken på kg.. Blaaa !

Nu ska jag roa mig med annat !

Adjåååås !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0