Nu var jag allt bra duktig, va ? ;)

Wiihoo vad duktig jag känner mig nu..
Har städat hela lägenheten, skurat dammsugit diskat osv, utom Olivers rum för där sover ju han sen just efter 20 ikväll.
Nu kan man sova med gott samvete =)

Imorn är jag ledig fram tills kvällen. Oliver åker till sin pappa redan imorn efter 16 eftersom jag jobbar natten till fredag åh även fredagen. 3 nätter utan mitt lilla charmtroll, hur ska jag klara mig !? =/ Han har aldrig varit borta så länge från sin mamma förut, eller rättare sagt, hans mamma har aldrig varit utan honom så länge förut =P Nåja, på något sätt ska jag nog överleva, jobbar ju hela helgen så hinner nog inte tänka så mkt iaf.

Natti =)


Kommentarer
Postat av: mormor

wow vad du är duktig olivers rum får du hoppa in och ta i helgen när han är hos sin pappa. Passa på att ta bort babys sakerna så han inte har så mycket saker. Lämna kvar BILARNA då mår han som bäst. Och bamse bitringen för det är BAMSE

2009-04-30 @ 06:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0