Home sweet home !

Efter att jag hämtat Oliver på dagis, där jag för övrigt mötte Dessan som var åh hämtade Vinne, så prommade jag till mamma. Fick sällskap av Dess en bit =) Sen såg syster mig från bussen när jag gick så hon hoppade av vid kyrkan åh gick sista biten med oss, trevligt trevligt.

Hemma hos mamma blev det pannkaka till middag, mums. Sen klädde vi på oss igen åh for till Maxi åh handlade, sen vidare till min mammas sambos mamma i Gstan åh drack kaffe åh fixade med skotern så det blir nå sprätt i den till påsk =)

Oliver höll sig vaken hela vägen hem men sen stupade han gott i sängen på en gång.

Jag ska sova nu, har så ont i huvudet att jag inte kan röra nacken =S
Var bara tvungen att skriva ett inlägg så jag kan sova gott sen, haha.

Sweet Dreams !

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hittade dig genom FL o jag lämnar ett litet avtryck innan jag tassar vidare.. =)



Hoppas huvudontet går över!

2009-04-01 @ 21:07:18
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0