Hej du glade ! =P

Igår vart det först jobba.. Jens är ju bara för rolig, haha. Jag sprutade ner han med ketchup, wiie va skoj det var. Mindre skoj var det när han spruta senap på mig, haha. Slutade kl 16, bytte om, colan tog helt slut, sprang på ice, inge colaplattor hade dom heller, tillbaka till jobbet, ringde runt överallt åh ingenstans. Fick slita på mig en t-shirt åh hoppa in i kassan, nadja var sen, fast vi trodde det var Moa som sku komma men hon var sjuk (krya på dig gumms).. Just efter halv 5 kunde jag kila.

For till farmor & farfar, åt middag åh busade, åt tårta för farmor fyllde år osv. Träffade familjen.
Väl hemma blev det kladdkaka med glass, slog på filmen Yesman men somnade på 2 röda !

Idag är det jobba 11-18, men innan jag börjar ska jag övningsköra med daddy =)
Min moster tog körkortet i måndags ( grattis grattis =D ), så nu vill jag faktiskt också ha ett körkort.
Dessutom börjar jag bli grymt lat av mig så det hade ju vart skönare med bil.

Nu ska jag försöka få lilleman frukost, hoppas på bättre lycka idag, håll tummen !

Bye!


Jag saknar honom, jag saknar honom massor :´(
Min underbara Fly.


Kommentarer
Postat av: moster

Tack! Och du skall veta att bilen fått rulla, ungarna är less på att åka bil, Saga sa "Jag ticker inte d ä kul att åka med dig, jag vill vara med min pappa!" Haha....jag har även varit och kört själv , det är så roligt! Och du blir så fri!

2009-04-08 @ 07:44:42
URL: http://trolltagen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0