Frukostvägran !

Oliver vägrar äta frukost, han har fullt upp med att härja med sin sparkbil. Har försökt få i honom allt möjligt men det går inte, han har inte tid att sitta still. Well, han klarar sig nog, han åt ju välling just före 6.

Skönt att jobba 9.30-16 idag, tack TP, fast jag måste åka så jag är där just efter 9 så jag hinner köra mina jobbkläder i torken innan 10. Så gåre när man är liten, har inte ens likadana byxor som alla andra, har ett par som är miniiii. Men man känner sig inte så stor med sina 164,5cm åh 49,5kg, haha. Åh om nån tycker att man står ostadigt på jorden får man väl skylla på mini fötterna med storlek 34-35. Haha, fan va liiiten jag låter, haha.

Ne, om man skulle ta åh dra dammsugaren över golvet innan man ska iväg till dagis åh jobb..

Pusstja ! =)


Lilleman visar sitt humör !

Kommentarer
Postat av: A

jo fytusan :s

Hur äre me er nuförtiden? :)

2009-04-07 @ 10:23:55
URL: http://idaamandasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0