Fredag =D

Idag har vi klivit upp redan halv 7. Oliver tyckte det var dax för barnpogram då, söötnoos.
Nåja, det gör inget, måste ändå hinna packa hans väska åh städa undan lite innan jag börjar jobba. Plus att jag faktiskt inte kan sova spec bra nu så. Oliver åker ju till sin pappa idag, kommer sakna massor, som alltid.

Om det blir som jag vill så blir det stressa hem åh fixa efter jobbet.
Tänker då fan inte sitta hemma åh ruttna, det är då ett som är säkert !

Ne, om man kanske sku ta åh hinka lite energidryck så man kommer igång. Tänkte hinna dra en snabb sol före jobbet också om jag hinner, jobba lite på brännan som äntligen börjar ta sig igen =) Dock gör ju mitt blodtjoffs att jag ändå ser likblek ut i ansiktet =S

Ajja, slänger in ett snabbt inlägg sen om jag hinner. Hejåhhejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0