En kulen natt natt natt !

Shit vilken kväll alltså.
Sinnessjukt så mkt folk det var ! Vi hängde in ca 800 jackor, varenda galge var slut så Jessica hittade på egna nr, haha. Men kul var det =) Åh en tjej fick besöka farbror blå, ska man ha falsk-leg bör man nog välja ett leg från en annan stad, det händer ju faktiskt att andra känner den tjejen man påstår sig vara, bra däär ! =P

Kom då hem just efter 4, somnade dock inte förrän just före 5.
Oliver vaknade just före 7, men syster åh Sara tog han så jag fick sova någon timme till, tack så mkt.

Nu har jag lagt O för en powernap. Ska också passa på att vila.

Kommentarer
Postat av: lena

ja det är ju inte så smart att göra så men vad händer när man kommer till polisen

2009-04-10 @ 11:26:30
Postat av: Katja

... min båt jag styrde.. mot havets vågade vågade våg..

Glad Påsk =)

2009-04-10 @ 13:11:42
URL: http://smultronduvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0