En dag utan bloggen.

Igår blev det inte att blogga nå, jag kände helt enkelt inte för det.
Men jag ska berätta åt er nu om i fredags..

Jag åh Dessan var ute åh snurra, käkade på donken, snackade skit åh hade allmänt trevligt.
Jag tröck i mig i svag grogg åh en cider, ärligt så hade jag lika kunnat skippa det för jag hade lika kul ändå. Menmen..

Lördagen spenderades hos farmor & farfar med god mat åh påskägg =)
Hängde även med Dessan en stund, typ till kl 19.
Film, godis, sängen.

Vaknade just efter 7 idag, Oliver har sovit hela natten =) Sköööönt !

Dock hände det en grej igår, min klätterapa till son klättrade ur spjälsängen. Jag hörde ett duns, flög upp ur soffan åh kutade in till han. Hysteriskt ledsen liten killen men han hade inte slagit sig, han blev nog mest rädd. Mamma fick komma med resesängen så han har fått sova i den i natt för den är svårare att ta sig ur.
Så idag måste vi ha tag i en barnsäng åt han. Har mått jätte dåligt över att han klättrade ur. Sätter han inte i en spjälsäng igen =/

Ne, nu ska jag surfa vidare på blocket åh se om de finns nå intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0